Általános Női Étrend: fogyást segítő

2013.09.01 20:04

                                                                     

 

 

                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                         

                                        Női Étrend

 

Étkezés felkeléskor indul, majd 3- 4 óránként folytatódik. Este is szabad enni, de akkor már nincs rizs, tészta, egyéb összetett szénhidrátok, inkább zöldségek és fehérjében gazdag ételek. Ha nincs idő rendes étkezésre -tárgyalás, mozi- vagy egyéb ügyek miatt, akkor a shaker és 1-1 adag fehérje műanyag dobozban legyen nálad, s menjen be a szervezetbe!

 

Sima kis doboz beszerezhető a fehérjének, így mindig a sajátodat tudod inni, s könnyedén magaddal vinni a nap során:

A napi ételeket, amennyit nem otthon fogyasztasz el, pedig be kellene dobozolni, s magaddal vinni egy kis hátizsákban, s ahol van hűtő ott tárolni, majd mikroban megmelegíteni.

 

 Az Ételeket változatosan elkészítheted: fűszerekkel, enyhén megspékelve akár szószokkal (bár azokkal nő a kalória), olíva olajjal stb. A zöldségeket yoghurttal vagy olíva olajjal simán lehet ízesíteni. Lényeg hogy változatosak legyenek. Az alapanyag mennyiségek viszont mindi állandóak, azoktól eltérni nem javasolt!

1.Étkezés

                               Aldiban vásárolt csirkemell, vagy pulykamell sonka (laktózmentes, gluténmentes) 80 g /kb. fél zacskó/                              

                                Trappista Light sajt 2-3 szelet

                               Zöldségek tetszés szerint: paradicsom, paprika, saláta stb.

                               Puffasztott rizs: 2 szelet Vagy Teljes kiőrlésű kenyér kb.30 g, 3 szelet, pirítva

                                                                              VAGY

                2 db Twist Tonhal olíva olajban (amit leöntesz róla), salátával, paradicsommal, kígyóuborkával stb.

                Puffasztott rizs: 2 szelet Vagy Teljes kiőrlésű kenyér kb.20 g, 2 szelet, pirítva

 

               

 

2.Étkezés

                               Fehérje turmix vízzel vagy light tejjel (1 adag, 3 dl vízben)

                               Puffasztott rizs 2 szelet

                               Pici gyümölcs: 1 alma, vagy 1 körte, vagy 1 narancs, de ez csak az íz miatt, nem kötelező

 

 

 

 

 

3.Étkezés
 

          Csirkemell / vagy Pulykamell filé/ vagy halfilé (tőkehal, hekk, lepényhal, lazac stb.)/ vagy néha marha (bélszín, lapocka, fekete pecsenye, hátszín stb.)             100 g

                                                                                              VAGY

                                                                                     Tonhalsaláta

 

    Szénhidrát: rizs (basmati vagy sima, vagy jázmin, vagy rizi bizi, vagy gombás rizs, vagy barnarizs stb.) VAGY teljes kiőrlésű durumtészta      50 g    VAGY  Sweet potato (batáta) 1 db

                                               Zöldségköret tetszés szerint

 

 

4.Étkezés

                               Fehérje turmix vízzel vagy light tejjel (1 adag, 3 dl vízben)

 

 

5.Étkezés

 

                               Csirkemell / vagy Pulykamell filé/ vagy halfilé (tőkehal, hekk, lepényhal, lazac stb.)/ vagy néha marha (bélszín, lapocka, fekete pecsenye, hátszín stb.)                            100 g

                                                                                              VAGY

                                                                                     Tonhalsaláta

 

 

Az éhésget próbáld meg megfelelő zsírokkal: lenmag olaj; olajos magvakkal: mandula, dió - csökkenteni a nap folyamán.

 

Vízfogyasztás min. napi 2 liter. Anyagcsere fokozónak mehet napi 1 liter zöldtea, vagy maté tea.

Ha mindenképp Csaló Étkezésre kerül sor: koktélparty, munkavacsora, vagy csak megkívánsz valamit, azt heti 2 alkalomra kéne csökkenteni (1-1 Csaló Étkezés, Junk Food a héten max.)

 

 

 

 

 

 

Táplálékkiegészítők:

Fehérje:

http://shop.biotechusashop.hu/feherjek/iso_whey_zero_lactose_free___908_g_733

 

Multivitamin: napi 1 szem

http://shop.biotechusashop.hu/vitaminok/daily_formula____100_tabletta_576

 

L-Carnitin: napi 2 szem

http://shop.biotechusashop.hu/testsuly_kontroll_formula/l_carnitine_1_000_mg___30_tabletta_154

Glutamin: minden fehérjéhez 1 teáskanál

http://shop.biotechusashop.hu/aminosavak/100_l_glutamine___500_g_420

 

Eat Contorol Capsula:

 

Bármilyen márka választható, csak a minőségre törekedjünk:
http://www.profigym.hu/

 

Receptek:

http://www.youtube.com/watch?v=Os8K0ne01Z4

 

http://www.youtube.com/watch?v=qcXIH0ItcKc